Допомога

ІНТЕРНЕТ

1. Потрібно знайти провід провайдера (зазвичай він знаходиться у 1-му (wan) порту роутера) та підключитись до нього на пряму (наприклад ноутбуком в роз’єм rj45(net)). Після підключення наша система підключіть Вас в гостьову мережу, і у Вас буде доступ до Особистого кабінету користувача

 

2. Потрібно зайти в Особистий кабінет користувача (http://stat.sofnet.com.ua) під своїм логіном та паролем, де наша система автоматично запропонує змінити MAC адресу старого приладу на МАС адресу нового. Натиснути Змінити МАС.

 

3. Перезавантажити пристрій або мережеву карту.

 

4. Перевірити працездатність інтернету та швидкість (наприклад на сайті Fast.com

1. Потрібно під’єднати провід провайдера у 1-й (wan) порт роутера.

 

2. Підключитись до роутера кабелем чи по wi-fi. В налаштуваннях роутера (як зайти в налаштування має бути в інструкції до пристрою) вказати автоматичне отримання ip адреси (чи динамічна ір адреса (DHCP)). Зберегти налаштування.

 

3. Зайти в Особистий кабінет користувача (http://stat.sofnet.com.ua) під своїм логіном та паролем, де наша система автоматично
запропонує змінити MAC адресу старого приладу на МАС адресу нового. Натиснути Змінити МАС.

 

4. Перезавантажити пристрій.

З ЧОГО ПОЧАТИ?

З проблемою підбору обладнання стикається кожен, хто прагне покращити якість з’єднання, або підключити до мережі нову домівку. • На які характеристики слід звертати увагу? • Що впливає на швидкість передачі? • Який же роутер слід придбати? А для початку – визначимо ключові характеристики Wi-Fi роутера:

кількість діапазонів;
максимальна швидкість підключення;
підтримувані стандарти.

КІЛЬКІСТЬ ДІАПАЗОНІВ
Для підключення Wi-Fi сьогодні використовується два діапазони: 2,4 ГГц і 5 ГГц. Найбільш поширеним є саме діапазон 2,4 ГГц. В умовах міста ви можете спостерігати десятки сусідніх мереж в діапазоні 2,4 ГГц. Така перевантаженість позначається на швидкості і стабільності вашого з’єднання. Щоб мінімізувати цей ризик ми рекомендуємо обирати для підключення дводіапазонні роутери типу 2,4 + 5 ГГц, оскільки діапазон 5 ГГц на сьогодні ще відносно вільний. З технічної точки зору, двохдіапазонний роутер має два незалежних радіо-блоки і створює дві незалежні точки доступу. Клієнти при цьому можуть обрати будь-яку з них (але лише одну одночасно)

ШВИДКІСТЬ ПІДКЛЮЧЕННЯ

Що стосується швидкості, то слід враховувати, що в характеристиках роутера вказується швидкість з’єднання вашого девайса з роутером. Реальна ж продуктивність обладнання в задачах обміну даними зазвичай приблизно в два рази нижче. Бездротова точка доступу ділить швидкість між усіма підключеннями, тож чим більше одночасно підключених девайсів, що використовують трафік, тим менша у кожного швидкість. Ще швидкість залежить від відстані до роутера та фізичних перепон у вигляді стін, дверей тощо. Пам’ятайте про узгодженість характеристик з провідними портами. Для тарифів зі швидкістю більше 100 Мбіт/с WAN-порт вашої Wi-Fi точки має підтримувати 1 Гбіт/с. Обираючи роутер найпростіше зрозуміти його можливості щодо швидкості по числу антен. Одна антена може забезпечити максимально до 150 Мбіт/с, дві – до 300 Мбіт/с, а три – до 450 Мбіт/с. Слід пам’ятати і про узгодженість з характеристиками гаджетів, що підключені до мережі. У більшості смартфонів, наприклад – одна антена, тож роутер на 450 Мбіт/с для них може бути корисний лише з точки зору поліпшеного покриття, але точно не більшої швидкості з’єднання.

ПІДТРИМУВАНІ СТАНДАРТИ

Враховуйте які стандарти Wi-Fi підтримують ваші девайси та роутер і наскільки вони між собою узгоджені. b/g/n/ac – це чотири основні режими роботи мережі Wi-Fi 802.11. Відрізняються вони максимальною швидкістю передачі даних (за зростанням відповідно). Стандарт n(IEEE 802.11n) може забезпечити у ідеальних умовах до 150 Мбіт/с, проте в побутових умовах – близько 50 Мбіт/с. Для забезпечення максимальної доступної швидкості варто звернути увагу на стандарти, які підтримує ваше обладнання – ноутбук чи планшет теж мають підтримувати стандарт не нижче n. При використанні більш застарілих стандартів (a, b, g) максимальна швидкість – 20Мбіт\с. На це варто звертати увагу при виборі тарифного плану. Навіть за умови надання провайдером швидкості 100 Мбіт\с – ваше обладнання, яке використовує застарілі стандарти зможе забезпечити по Wi-Fi до 20 Мбіт/с.

ДОДАТКОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Суттєвою характеристикою бездротового з’єднання є якість покриття (забезпечення сигналу по всій квартирі або у будинку). Оцінити покриття в тестуванні практично неможливо. Всі квартири різні, а тестування на відкритому просторі не дадуть достовірної інформації користувачам у багатоповерхових будинках. Сигнал Wi-Fi можуть погіршувати численні перешкоди – металоконструкції, інші девайси, стіни, двері, тощо. Тож тут доводиться орієнтуватися на зазначені виробником характеристики і відгуки користувачів. Що ж стосується вирішення питання зі вже наявним недостатнім покриттям, то найбільш ефективний і правильний варіант – обрати оптимальне місце розміщення основного роутера та встановити додаткові точки доступу або повторювачі.

ВИСНОВКИ

Для забезпечення оптимальної якості сигналу та швидкості передачі даних ми рекомендуємо:

обирати дводіапазонні пристрої (2,4 + 5 ГГц), які підтримують стандарт 802.11ac та мають не менше двох антен;
Для отримання швидкості понад 100 Мбіт/с обирайте пристрій з 1Гбіт/с WAN-портом. • для розширення діапазону якісного покриття у домівці використовувати повторювачі та розташовувати роутер у оптимальній локації

Надання послуги може бути обмежено у зв`язку із заборгованістю. Перевірити статус послуги можна в особистому кабінеті. Причиною можуть бути перепади напруги. Вимкніть роутер від живлення на 3-5 хвилин, увімкніть, та перевірте, чи відновилася послуга. Якщо ви зробили всі кроки, що вказані вище, та з боку компанії немає обмежень у наданні послуги, рекомендуємо зателефонувати 0442327272 чи написати в телеграм 0637662727

Якщо Ви використовуєте інтернет по wi-fi, то Ваш роутер втрачає свою ефективність.
Потрібно підключити кабель до ноутбука чи комп’ютера напряму. Якщо проблема зникне з стрибками, то потрібно замінити роутер. Якщо стрибки не зникли – зв’яжіться з провайдером.

Може бути декілька причин.
Якщо Ви використовуєте інтернет по wi-fi, то Ваш роутер втрачає свою ефективність. Основними признаками цього є: низька швидкість, “розриви в роботі” зникає інтернет.
Ще одна причина це не правильне розташування роутера, стінка чи дверцята шкафчика є перешкодою для сигнала який поступає на Ваш пристрій.
Неправильно підібраний роутер, слабкий і не має потужність для видачі відповідної швидкості.

Для входу Особистий Кабінет у Вас повинен бути логін і пароль. Якщо не маєте зробіть запрос провайдеру, зв’язавшись з ним по телефону або за допомогою Телеграма.

В особистому кабінеті, в розділі “Поповнення”, вносити суму і натискають кнопку “Поповнити”, Вас переводить в систему оплати

В розділі “Послуги” є пункт “Заморозка”. Виберіть між “Негайне заморожування” або “Безстрокове заморожування” і натисніть галочку, укажіть період і підтвердьте свою дію.
У Вас є дві безкоштовні заморозки на рік.
Зняти “Заморозку” Ви можете аналогічним шляхом.

Поки Ви не плануєте користуватись послугою інтернет певний період, для збереження коштів на рахунку ми рекомендуємо заморожувати рахунок. Так як кожного місяця відбувається списання і ваш рахунок може стати від’ємним.

В особистому кабінеті, в розділі “Послуги”, натискаєте пункт “Зміна тарифу” і обираєте новий тариф. Підтверджуєте дію

В особистому кабінеті, в розділі “Історія”, натискаєте пункт “Історія платежів”. Таким чином Ви можете переглянути зарахування і списання коштів

Кожного першого числа відбувається списання коштів, в розмірі згідно з вартістю Вашого тарифного плану, за послугу Інтернета в поточному місяці. Якщо відповідної суми на момент списання не було, то рахунок стає від’ємним на суму вартості тарифного плану. Тому ми рекомендуємо завчасно поповнювати свій рахунок.

Безвідсоткове відтермінування сплати за послугу на 7 робочих днів.
Доступно тільки один раз в місяць.

Ви можете зробити оплату по реквізитам зручним для Вас способом, але ОБОВ’ЯЗКОВО в Телеграм потрібно відправити чек і вказати ЖК, номер квартири, ПІБ або номер договору.

Реквізити для оплати:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “СОФНЕТ”
Код ЄДРПОУ 45133588
МФО 305299
Адреса: Україна, 08131, Київська обл., Бучанський р-н, село Софіївська Борщагівка, вулиця Свободи, будинок 1-С
Поточний рахунок: UA983052990000026001035025494

Достатньо просто вибрати тариф, яким хочете користуватись, та оформити по телефону 0442327272 або через сайт https://sofnet.com.ua/connection/ заявку на підключення.

Ні, ми не займаємось продажем обладнання, ми тільки надаємо послугу провідного інтернету.

ДОМОФОН і КАРТКА

Підключення домофону відбувається шляхом з’єднання домофону та маршрутизатора користувача кабелем F/UTP (патч-корд).В приміщення користувача заходить лише 1 провід від провайдера (SofNet), який вмикається в маршрутизатор для надання інтернет послуг. Від маршрутизатора розводиться локальна мережа в приміщенні абонента, підключення домофону (працює тільки при наявності мережі інтернет), ТВ, комп’ютеру тощо.

Для коректної роботи домофону в будинку по вулиці Свободи 1-С, маршрутизатор має обов’язково підтримувати протоколи VLAN (IPTV).

Перше, що потрібно, перевірити чи не пошкоджена картка механічно чи фізично. Якщо так, вам потрібно замовити нову картку в обслуговуючій компанії або у провайдера.
Якщо пошкоджень немає, то потрібно звернутися до інтернет провайдера для діагностики проблеми.

Якщо Ви втратили -то зв’яжіться з інтернет провайдером і заблокуйте її.
Якщо вона пошкодженна чи зломана, Ви можете придбати нову, замовивши її в приміщенні обслуговуючої компанії або зателефонувавши до інтернет провайдера.

Потрібно замовити в приміщенні обслуговуючої компанії або зателефонувавши до інтернет провайдера.

Додаток використовується лише в ЖК Софіївські Липки будинок 3С і в ЖК Антрацит, як домофон у вашому смартфоні.
Детальний огляд функцій і можливостей додатку у відео.

Звертаємо Вашу увагу, NFC доступний тільки для операційної системи Android.

ЗАМОВИТИ ДОДАТОК МОЖУТЬ ТІЛЬКИ ВЛАСНИКИ КВАРТИР
Для того, щоб установити додаток Вам потрібно внести одноразову оплату за додаток (вартість уточнюйте у провайдера).
Після оплати відправити в Телеграм нам квитанцію на оплату і Вашу електрону пошту. Протягом 24 годин на електрону пошту Вам прийде лист від системи Akuvox.
В ньому буде посилання на скачування додатку і логін та пароль.

Реквізити для оплати:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “СОФНЕТ”
Код ЄДРПОУ 45133588
МФО 305299
Адреса: Україна, 08131, Київська обл., Бучанський р-н, село Софіївська Борщагівка, вулиця Свободи, будинок 1-С
Поточний рахунок: UA983052990000026001035025494